LA SALITA
El saló va obrir les seves portes el 2 de novembre de 2005 i ha evolucionat per adaptar-se a la clientela de valencià. El seu promotor, Begoña Rodrigo, pretén oferir una cuina amb personalitat que pretén transmetre la seva pròpia història, divertit i sorprenent al mateix temps oferir la sensació de confort. En el seu espai, Begoña proposa petites obres d'art amb passió i processat de productes valencians de qualitat. Sempre suculent i variat. La curiositat que ha despertat la televisiva "Top xef" guanyador l'any passat ha motivat que molta gent vol acostar aquest restaurant, ple fins a la part superior de cada setmana.
RESSENYA:Begoña Rodrigo,que ha sigut la guanyadora de "top xef"ha obert les portes del seu restaurant la salita amb productes de la comunitat Valenciana,que son frescs i bons o simplement bons com la paella valenciana proporcionada de el millor marisc i el millor arròs i a més a més tot està molt bò.També té una varietat de vins espectacular,alguns també de la comarca.
Jo la felicite per el seu treball.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada